Arthenos Davranış Kuralları

Arthenos tüm okuyucuları tüm tartışmalara aktif olarak katılmaya teşvik eder. Herkese açık içeriklerimize yapılacak yorumlar ve gönderilecek özel mesajlarda, Davranış Kurallarımıza uymayan tüm içeriği silme / değiştirme hakkını saklı tutuyoruz. Okuyucularımızdan, sitenin tüm alanlarında karşılıklı saygı ve azami seviyeyi korumalarını istiyoruz. Tüm katılımcılar arasında olumlu bir ortam sağlamak için aşağıdaki kuralları izlemenizi rica ediyoruz:

  1. Kötü niyetli, nefret dolu, saldırgan, kaba, ırkçı veya cinsiyetçi açıklamalar veya ilgili materyaller göndermeyin.
  2. Desteklenmeyen suçlamalar yapan, tehdit eden, taciz eden, siber takip yapanlar engellenecektir.
  3. Yasa dışı veya uygunsuz içeriğe bağlantı göndermek kesinlikle yasaktır.
  4. Aynı veya farklı makalelerde tekrarlanan yorumlar yayınlamayın.
  5. Adres, telefon vb. kişisel bilgiler vermeyin.
  6. Sitemizde kişisel saldırılara izin verilmez, bu nedenle lütfen sitenin tüm ziyaretçilerine ve üyelerine saygılı olun.
  7. Spam iletilerin gönderilmesi yasaktır.
  8. Hizmet veya ürünleri tanıtmak için bağlantı yayınlamak yasaktır.
  9. Telif hakkıyla korunan içeriğin başka kaynaklardan kopyalanması yasaktır – yalnızca bu tür içeriğin URL bağlantılarına izin verilir.
  10. Kendiniz olun – başka bir kişinin kimliğine bürünmek veya birden fazla kimlik kullanmak yasaktır. Uygunsuz isimler kullanmayın.
  11. Dilbilgisi, imla ve noktalama işaretlerinin iyi kullanılmasını teşvik ediyoruz. Lütfen başkaları tarafından “bağırmak” olarak değerlendirilebilecek büyük harflerle içerik yayınlamaktan kaçının.
  12. Politika, din, inanç veya ideoloji ile ilgili materyal yayınlamak yasaktır – bu bir fotoğraf sitesidir, bu yüzden sizi “konu üzerinde” kalmaya teşvik ediyoruz.

Yukarıdaki kurallardan birisini karşılamayan içerik, moderatörler tarafından yorum sahibine bildirilmeksizin kaldırılabilir veya düzenlenebilir.

Yayınlanan içeriğe katılmıyorsanız veya bu içerikle ilgili yazarları kabul etmiyorsanız veya aynı veya daha iyi sonuçları elde etmenin daha iyi bir yolunu bildiğinizi düşünüyorsanız, lütfen bilginiz veya tekniklerinizle bize başvurmaktan çekinmeyin. Sitemiz tamamen paylaşımla ilgili olduğu için sunulan içeriği memnuniyetle inceleyeceğiz ve yayınlanacak potansiyel bir yazı olarak ele alacağız. Fikrinizi dile getirmeye karar verirseniz, lütfen bunu nazik ve saygılı bir şekilde yapın. Çoksesliliğin güzel bir şey olduğuna inanıyoruz ve farklılıklarımızın farkına varıp karşılıklı saygı çerçevesinde kalacağımızı umuyoruz.

Sitemizi tüm İnternet kullanıcıları için kolaylaştırmak amacıyla, yayınlanmış makaleler altında yorum bırakmak için kayıt olunmasını şart koşmuyoruz ve yorumlarınızı bir onay mekanizmasından geçirmiyoruz.

Saygılarımızla.

Arthenos.com

İlişkili İçerikler

E-POSTA ABONELİĞİ

Yorum Politikamız: Arthenos.com ekibi olarak tüm okuyucularımızı tartışmalara aktif olarak katılmaya teşvik etsek de, Davranış Kurallarımıza uymayan veya yayınlanan materyalin editoryal standartlarını karşılamayan herhangi bir içeriği Silme / Değiştirme hakkını saklı tutarız.

Abone ol
Bana bildir
guest
0 Yorum
Satır içi geribildirimler
Bütün yorumları göster

Manşet

Âşık Mahzuni Şerif’ten, Mustafa Ertekin’e uzanan süreç

Âşık Mahzuni Şerif’ten, Mustafa Ertekin’e uzanan süreç

“İyi bir fotoğraf etkili bir şiir gibidir. Tıpkı şairin bir şiirinin diğer şiirlerinin desteğine ihtiyacı olmadığı gibi, tek fotoğrafın da anlam kurmak ve duygu yaratmak için ikinci bir fotoğrafa ihtiyacı yoktur.

Fotoğraf gerek yapısıyla gerekse de etki biçimiyle en çok şiire benzer. Bir şiiri etkili kılan en temel özellikleri düşünceden çok duygu çağrıştırması ve bunu imge yaratarak yapmasıdır. Şiir metaforlarıyla, mecazlarıyla, uyaklarıyla hem anlamını hem melodisini yaratır."
Mustafa Ertekin

EDİTÖRÜN SEÇTİĞİ

Yeniden Kadrajlama Tekniği ile Fotoğraflarınızı Geliştirin

Yeniden Kadrajlama Tekniği

Yeniden kadrajlama, ana odak noktasını kullanarak konuya odaklanmak ve elinizi deklanşörden çekmeden konuyu kadrajınızdaki başka bir yere yeniden konumlandırarak ideal kadrajı oluşturup fotoğrafı çekmektir.

POPÜLER İÇERİKLER

Belgesel fotoğraflardan belgesel sinemaya: Sokağın Çocukları

Belgesel fotoğraflardan belgesel sinemaya: Sokağın Çocukları

Muhammed Suriyeli mülteci bir çocuk. Savaşın bölüp parçaladığı çocukluğun acı bir gerçekliğinin de karakteri olmuş.

Muhammed çok merak ediyormuş Galata Kulesi’ni. Hatta birkaç arkadaş sıraya girip ziyaretçilerin çocuklarıymış gibi girmeye çalışmışlar. Bir keresinde birinci kata kadar çıkabilmişler ama yakalanmışlar. Bir gün Muhammed’le çıktık.
0
Düşünceleriniz bizim için önemli. Belirtmek ister misiniz, lütfen yorum yapın.x
()
x